Συχνές Ερωτήσεις

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΑΓΟΡΩΝ

Ποια είναι τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσω για να υποβάλω μια παραγγελία;

Η διαδικασία που μπορείτε να ακολουθήσετε είναι η κάτωθι:

  • Επιλέξτε μια κατηγορία (Υπνοδωμάτιο, Σαλόνι κτλ) και στη συνέχεια την υποκατηγορία που σας ενδιαφέρει.
  • Κάντε κλικ επάνω στο είδος που σας ενδιαφέρει και θα δείτε φωτογραφίες, την ονομασία, τον κωδικό αναφοράς, την περιγραφή, την τιμή, το χρώμα, τα διαθέσιμα μεγέθη και τη σύνθεσή του, καθώς και οδηγίες για τη φροντίδα του.
  • Επιλέξτε το μέγεθος ή/και το χρώμα, όπου αυτό είναι απαραίτητο, και προσθέστε το είδος στο καλάθι.
  • Στη συνέχεια, μπορείτε να επιλέξετε «Ταμείο» ή «Προβολή καλαθιού».
  • Επιλέξτε τρόπο πληρωμής από τους διαθέσιμους που αναγράφονται στην ιστοσελίδα (πληρωμή με μετρητά ή κάρτα κατά την παράδοση/παραλαβή).
  • Επιλέξτε αν θέλετε να παραλάβετε την παραγγελία σας σε ένα από τα καταστήματα Marks & Spencer (Αθήνα & περιφέρεια) ή στον χώρο σας (εντός του λεκανοπεδίου Αττικής) και στη συνέχεια πατήστε «Ολοκλήρωση Παραγγελίας».

Κατόπιν θα λάβετε ένα e-mail που θα επιβεβαιώνει την παραγγελία σας.

Πώς μπορώ να προσθέσω ένα είδος στο καλάθι μου;

Αφού επιλέξετε το είδος, το χρώμα & το μέγεθός του (όπου αυτά είναι απαραίτητα) καθώς και την ποσότητα που χρειάζεστε, πρέπει να κάνετε κλικ στην ένδειξη «Προσθήκη στο καλάθι» για να συμπεριλάβετε το είδος στην παραγγελία σας.

Τα προϊόντα που προσθέτω στο καλάθι αγορών μου φυλάσσονται αυτόματα για μένα;

Το γεγονός ότι ένα προϊόν προστέθηκε στο καλάθι δεν εγγυάται ότι πραγματοποιείται και η κράτησή του. Υπάρχουν προϊόντα με μεγάλη ζήτηση που μπορεί να εξαντληθούν πριν την επιβεβαίωση της αγοράς, παρόλο που ήταν διαθέσιμα την στιγμή που τα προσθέσατε στο καλάθι.

Μπορώ να βρω παιδικά είδη;

Υπάρχει δυνατότητα να βρείτε είδη σχεδιασμένα μόνο για παιδιά σε διάφορες υποκατηγορίες του καταλόγου μας, καθώς και είδη που μπορούν να χρησιμοποιηθούν από όλες τις ηλικίες, παιδιά και ενήλικες.

Μπορώ να παραλάβω την παραγγελία μου σε συσκευασία δώρου;

Τα περισσότερα προϊόντα μας είναι δυνατό να διατεθούν και σε συσκευασία δώρου. Μπορείτε να επιλέξετε αυτή τη δυνατότητα αναφέροντας στο πεδίο «Σημειώσεις παραγγελίας» ότι επιθυμείτε η παραγγελία σας να είναι σε συσκευασία δώρου.

Πώς μπορώ να βρω ένα συγκεκριμένο είδος;

Τα προϊόντα είναι ταξινομημένα σε διάφορες κατηγορίες (Υπνοδωμάτιο, Μπάνιο, Τραπεζαρία, Σαλόνι κ.λπ.) και κάθε κατηγορία σε υποκατηγορίες. Μπορείτε να μεταβείτε στην αντίστοιχη υποκατηγορία στο κάθετο μενού που βρίσκεται πάνω αριστερά στη σελίδα, για να δείτε τα προϊόντα που περιέχει.

Ανάλογα με την υποκατηγορία που επιλέξατε θα σας την σελίδα με τα διαθέσιμα προϊόντα της υποκατηγορίας αυτής. Μπορείτε επίσης να χρησιμοποιήσετε τη γραμμή αναζήτησης στην αρχή της σελίδας για να εντοπίσετε τα είδη που ψάχνετε.

Οι τιμές του ηλεκτρονικού καταστήματος είναι οι ίδιες με τις τιμές του καταστήματος M&S Home;

Οι τιμές του ηλεκτρονικού καταστήματος είναι ακριβώς οι ίδιες με τις τιμές του καταστήματος Marks & Spencer Home, εκτός από την περίπτωση που υπάρχει ειδική προσφορά online σε συγκεκριμένα είδη.

Ο ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ ΜΟΥ

Πρέπει να πραγματοποιήσω την εγγραφή μου για αγορές online;

Όχι, δεν είναι απαραίτητο. Μπορείτε να κάνετε την παραγγελία σας και ως επισκέπτης. Παρόλα αυτά, έχετε τη δυνατότητα να δημιουργήσετε τον δικό σας λογαριασμό, συμπληρώνοντας τα προσωπικά σας στοιχεία. Σε μελλοντικές παραγγελίες μέσα από την ιστοσελίδα μας δεν θα χρειαστεί να επαναλάβετε τη συγκεκριμένη διαδικασία.

Θέλω να ενημερώνομαι για τις προσφορές και τα νέα είδη. Τι να κάνω;

Μπορείτε να γίνετε συνδρομητής στο newsletter μας, ώστε να λαμβάνετε ενημερωτικό e-mail με τα νέα προϊόντα και τις προσφορές μας. Στην ιστοσελίδα μας υπάρχει πάντα ένα πλαίσιο που σας καλεί να εγγραφείτε στο newsletter.

Σας ενημερώνουμε ότι με την εγγραφή σας, αποδέχεστε αυτόματα την πολιτική προστασίας προσωπικών δεδομένων μας.

Μπορώ να ακυρώσω την συνδρομή μου στο newsletter;

Αν αλλάξετε γνώμη, μπορείτε να ακυρώσετε ανά πάσα στιγμή την εγγραφή σας, μέσω του συνδέσμου που θα βρείτε στο τέλος κάθε newsletter που σας έχει αποσταλεί από το Marks & Spencer Home.

Ξέχασα τον κωδικό μου. Τι πρέπει να κάνω;

Κάντε κλικ στο «Ξεχάσατε τον κωδικό σας;» που βρίσκεται κάτω από τα πεδία συμπλήρωσης του
email και του password. Θα σας σταλεί ένα e-mail με οδηγίες πως να βάλετε
καινούριο κωδικό.

Η ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΜΟΥ

Πώς μπορώ να ενημερωθώ για την εξέλιξη της παραγγελίας μου;

Μετά το επιβεβαιωτικό e-mail της καταχώρησης της παραγγελίας σας μπορεί να περάσει ένα διάστημα 3-5 ημερών μέχρι την ολοκλήρωσή της, ανάλογα με τη διαθεσιμότητα των προϊόντων. Σε κάθε περίπτωση μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω της ενότητας «Επικοινωνήστε μαζί μας», ή τηλεφωνικά στο 210-9898012 Δευτέρα με Παρασκευή, 09:00 – 17:00, για να σας δώσουμε πληροφορίες σχετικά με τη κατάσταση της παραγγελίας σας.

Δεν έλαβα όλα τα προϊόντα που αγόρασα. Τι να κάνω;

Θα χρειαστεί να ελέγξετε το e-mail σας για να δείτε αν σας στείλαμε e-mail για να σας ενημερώσουμε ότι ένα από τα προϊόντα της παραγγελία σας δεν είναι πλέον διαθέσιμο. Σε αυτήν την περίπτωση, θα πληρώσετε το τελικό ποσό όπως έχει διαμορφωθεί χωρίς το είδος που είναι σε έλλειψη. Αν πάλι έχετε πληρώσει μέσω τραπεζικής κατάθεσης, θα σας επιστρέψουμε το αντίστοιχο ποσό του συγκεκριμένου προϊόντος στον τραπεζικό σας λογαριασμό.

Αν δεν λάβατε κανένα e-mail παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας μέσω της ενότητας «Επικοινωνήστε μαζί μας», ή τηλεφωνικά στο 210-9898048 & 210-9898043 Δευτέρα με Παρασκευή, 09:00 – 17:00, έχοντας διαθέσιμα τα παρακάτω στοιχεία:

  • Τον αριθμό παραγγελίας σας
  • Την αξία της παραγγελίας σας
  • Τα στοιχεία πληρωμής της παραγγελίας σας
  • Τα προϊόντα της παραγγελίας που δεν παραλάβατε

Για περισσότερες πληροφορίες δείτε τους Όρους & Προϋποθέσεις.

Τα προϊόντα που έλαβα είναι λάθος ή ελαττωματικά. Τι να κάνω;

Εάν βρείτε κάποιο ελαττωματικό προϊόν, παρακαλούμε να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω της ενότητας «Επικοινωνήστε μαζί μας», ή τηλεφωνικά στο 210-9898012, Δευτέρα με Παρασκευή, 09:00 – 17:00, αναφέροντας τον αριθμό της παραγγελίας σας, το όνομα και τον κωδικό του προϊόντος, συμπεριλαμβάνοντας και την περιγραφή του προβλήματος.

Tι πρέπει να κάνω εάν κάποιο από τα είδη που παρέλαβα είναι διαφορετικό από αυτό που παρήγγειλα;

Σε αυτή την περίπτωση θα προσπαθήσουμε να αντικαταστήσουμε το λανθασμένο είδος χωρίς επιπλέον χρέωση. Μπορείτε να ζητήσετε την αλλαγή μέσω της ενότητας «Επικοινωνήστε μαζί μας», ή τηλεφωνικά στο 210-9898012, Δευτέρα με Παρασκευή, 09:00 – 17:00.

Θα λαβώ το ίδιο προϊόν με αυτό που βλέπω στη φωτογραφία;

Οι φωτογραφίες έχουν υψηλή ποιότητα, ώστε να παρουσιάζουν όλα τα προϊόντα με κάθε λεπτομέρεια. Ωστόσο, είναι πιθανό να βρείτε διαφορές. Σημαντικό να αναφέρουμε ότι κάνουμε τα πάντα να διασφαλίσουμε ότι οι πελάτες έχουν πλήρη εικόνα του προϊόντος, αλλά μπορεί να υπάρχουν μικροδιαφορές στο χρώμα ή στα προϊόντα των οποίων η πρώτη ύλη και η διαδικασία παραγωγής επηρεάζει το τελικό αποτέλεσμα, όπως τα χειροποίητα προϊόντα. Σας υπενθυμίζουμε ότι το να αγοράζετε προϊόντα από το internet αποτελεί ξεχωριστή εμπειρία από το να αγοράζετε άμεσα από καταστήματα.

Θα πρέπει να γνωρίζετε ότι:

  • Τα χρώματα που φαίνονται στην ιστοσελίδα εξαρτώνται από πολλούς παράγοντες (φυσικά υλικά, διαφοροποιήσεις στην μαζική παραγωγή, συνθήκες φωτογράφησης κτλ.) – συμπεριλαμβανομένων και των ρυθμίσεων οθόνης του ηλεκτρονικού υπολογιστή σας.
  • Οι αναγραφόμενες διαστάσεις είναι κατά προσέγγιση και ενδέχεται να είναι ανακριβείς.

Όχι, δεν είναι απαραίτητο. Μπορείτε να κάνετε την παραγγελία σας και ως επισκέπτης. Παρόλα αυτά, έχετε τη δυνατότητα να δημιουργήσετε τον δικό σας λογαριασμό, συμπληρώνοντας τα προσωπικά σας στοιχεία. Σε μελλοντικές παραγγελίες μέσα από την ιστοσελίδα μας δεν θα χρειαστεί να επαναλάβετε τη συγκεκριμένη διαδικασία.

Πώς μπορώ να γνωρίζω αν έχω ολοκληρώσει επιτυχώς την παραγγελία μου;

Η παραγγελία έχει ολοκληρωθεί όταν λάβετε επιβεβαιωτικό e-mail με τα προϊόντα που βάλατε στο καλάθι σας καθώς και τα στοιχεία αποστολής και επικοινωνίας που έχετε δώσει.

Εάν χρειάζεστε περεταίρω πληροφορίες, παρακαλούμε να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω της ενότητας «Επικοινωνήστε μαζί μας», ή τηλεφωνικά στο 210-9898012, Δευτέρα με Παρασκευή, 09:00 – 17:00.

Αφού ολοκληρώσω την παραγγελία μου και πριν την παραλάβω, μπορώ να πραγματοποιήσω κάποια αλλαγή στα είδη που έχω βάλει στο καλάθι μου;

Σε περίπτωση που χρειαστεί να αλλάξετε την παραγγελία σας, επικοινωνήστε άμεσα μαζί μας μέσω της ενότητας «Επικοινωνήστε μαζί μας», ή καλέστε μας στο 210-9898012, Δευτέρα με Παρασκευή, 09:00 – 17:00.  

Μπορώ να ακυρώσω την παραγγελία μου;

Μπορείτε να ακυρώσετε την παραγγελία σας μόνο εάν δεν έχετε λάβει το e-mail ολοκλήρωσής της. Στην περίπτωση αυτή, επικοινωνήστε άμεσα μαζί μας μέσω της ενότητας «Επικοινωνήστε μαζί μας», ή καλέστε μας στο 210-9898012, Δευτέρα με Παρασκευή, 09:00 – 17:00. 

ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ & ΑΛΛΑΓΕΣ

Μετά την παράδοση/παραλαβή της παραγγελίας μου, πώς μπορώ να αλλάξω ή να επιστρέψω προϊόντα που αγόρασα;

Σύμφωνα με την εταιρική μας πολιτική, οι Επιστροφές Προϊόντων:

Είναι δυνατές:

  • Με την κάρτα αλλαγής ή την απόδειξη αγοράς, πάντα στην τελική αξία πληρωμής (εφόσον έχουν αφαιρεθεί όλες οι πιθανές εκπτώσεις ή προωθητικές ενέργειες).
  • Όταν το εμπόρευμα είναι σε άριστη κατάσταση προς πώληση.
  • Μέσα στη χρονική περίοδο 35 ημερών από την ημερομηνία της αγοράς.

Δεν είναι δυνατές:

  • Εάν ο πελάτης δεν προσκομίσει την κάρτα αλλαγής ή απόδειξη αγοράς.
  • Εάν το εμπόρευμα δεν είναι σε άριστη κατάσταση λόγω κακομεταχείρισης από τον πελάτη.
  • Στα καλλυντικά.
  • Στα παπλώματα και στα πουπουλένια μαξιλάρια των οποίων  οι συσκευασίες έχουν ανοιχτεί, για λόγους ασφαλείας και υγιεινής των πελατών.
  • Εάν περάσει το χρονικό όριο 35 ημερών από την ημερομηνία της αγοράς.

Σύμφωνα με την εταιρική μας πολιτική, οι Επιστροφές  Χρημάτων:

Είναι δυνατές:

  • Με την απόδειξη αγοράς στον αρχικό τρόπο συναλλαγής (πιστωτική κάρτα – μετρητά) και στη τελική αξία πληρωμής (εφόσον έχουν αφαιρεθεί όλες οι πιθανές εκπτώσεις ή προωθητικές ενέργειες).
  • Όταν το προϊόν είναι σε άριστη κατάσταση προς πώληση.
  • Μέσα στη χρονική περίοδο των 35 ημερών από την ημερομηνία της αγοράς.
  • Πέρα από τη χρονική περίοδο των 35 ημερών από την ημερομηνία αγοράς εάν το εμπόρευμα έχει κάποιο κατασκευαστικό ελάττωμα.

Δεν είναι δυνατές:

  • Εάν δεν υπάρχει η απόδειξη αγοράς.
  • Εάν το εμπόρευμα δεν είναι σε κατάσταση προς πώληση λόγω κακομεταχείρισης από τον πελάτη.
  • Εάν τα εμπορεύματα είναι καλλυντικά, παπλώματα και πουπουλένια μαξιλάρια των οποίων  οι συσκευασίες έχουν ανοιχτεί.
  • Μετά τη χρονική περίοδο των 35 ημερών από την ημερομηνία αγοράς σε εμπόρευμα που δεν έχει κάποιο κατασκευαστικό ελάττωμα.

Σημειώνεται ότι οι επιστροφές και οι αλλαγές είναι δυνατές μόνο στη χώρα όπου έγινε η αγορά του συγκεκριμένου προϊόντος. Επίσης, η δυνατότητα αλλαγής ή/και επιστροφής χρημάτων δεν ισχύει για οποιαδήποτε επιπλέον χρέωση.

Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να δείτε αναλυτικά την εμπορική μας πολιτική.

ΠΛΗΡΩΜΗ

Έχω στη διάθεσή μου έναν κωδικό προσφοράς. Πώς μπορώ να τον χρησιμοποιήσω;

Όταν φτάσετε στην προβολή του καλαθιού σας, μπορείτε να συμπληρώσετε τον εκπτωτικό κωδικό στο πεδίο «Κωδικός Κουπονιού» και στη συνέχεια να πατήσετε «Εφαρμογή Κουπονιού», ώστε αυτόματα να περαστεί και η έκπτωση που δικαιούστε.

Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε μόνο έναν κωδικό προσφοράς ανά αγορά.

Ποιον τρόπο πληρωμής μπορώ να χρησιμοποιώ στις αγορές μου;

Μπορείτε να επιλέξτε μεταξύ διαφόρων τρόπων πληρωμής. Μπορείτε να πληρώσετε με μετρητά ή πιστωτική/χρεωστική κάρτα κατά την παράδοση της παραγγελίας στην πόρτα σας ή με οποιονδήποτε αποδεκτό τρόπο πληρωμής διαθέτουν τα καταστήματα Marks & Spencer εάν επιλέξετε παραλαβή από κάποιο κατάστημα.

Μπορώ να λαβώ τιμολόγιο στο όνομα της εταιρείας μου;

Ναι. Στο καλάθι αγορών, μπορείτε να αναφέρετε αν η αγορά γίνεται από ιδιώτη ή από εταιρεία. Στη δεύτερη περίπτωση, θα χρειαστεί να συμπληρώσετε τα στοιχεία της εταιρίας σας στο πεδίο «Σημειώσεις Παραγγελίας».

ΑΠΟΣΤΟΛΕΣ

Ποια είναι τα έξοδα αποστολής;

Για παραγγελίες εντός του λεκανοπεδίου Αττικής:

  • Για παραγγελίες συνολικής αξίας 50,00€ και άνω γίνεται παράδοση κατ’οίκον χωρίς επιπλέον επιβάρυνση.
  • Για παραγγελίες συνολικής αξίας μικρότερης των 50,00€ μπορεί να γίνει παραλαβή της παραγγελίας σας σε οποιοδήποτε κατάστημα Marks & Spencer σας εξυπηρετεί.

Για παραγγελίες εκτός του λεκανοπεδίου Αττικής:

  • Όλες οι παραγγελίες ανεξαρτήτως συνολικής αξίας, μπορούν να αποσταλούν σε όλα τα καταστήματά μας στην ελληνική περιφέρεια.

ΠΑΡΑΛΑΒΗ

Τι ώρες γίνονται οι παραλαβές των παραγγελιών από το κατάστημα Marks & Spencer που έχω επιλέξει;

Οι παραλαβές μπορούν να γίνουν κατά τις ημέρες και ώρες λειτουργίας των καταστημάτων μας. Αναλυτικά μπορείτε να τις βρείτε εδώ.

Γίνονται διεθνείς αποστολές;

Δεν πραγματοποιούνται διεθνείς αποστολές των ειδών μας και μπορούμε να εξυπηρετούμε παραγγελίες που αποστέλλονται εντός Ελλάδος.

Από ποια καταστήματα μπορώ να παραλάβω την παραγγελία μου;

Για παραγγελίες εντός του λεκανοπεδίου Αττικής, μπορείτε να παραλάβετε την παραγγελία στην διεύθυνση που επιλέξατε (κατοικία, εργασία, κ.λπ., εξαιρούνται οι Ταχυδρομικές Θυρίδες). Εναλλακτικά, μπορείτε να παραλάβετε από το κατάστημα Marks & Spencer που σας εξυπηρετεί.

Αναλυτικά μπορείτε να βρείτε τις διευθύνσεις των καταστημάτων μας εδώ.

Τι θα συμβεί αν απουσιάζω κατά την παράδοση;

Σε παραδόσεις Πάντα προβλέπουμε να παραδίδουμε την παραγγελία σας κατόπιν τηλεφωνικής επικοινωνίας μαζί σας, προκειμένου να δρομολογήσουμε την παράδοση συγκεκριμένη ημέρα και ώρα που σας εξυπηρετεί. Οι εκτιμώμενες ημέρες και ώρες παράδοσης είναι Δευτέρα με Παρασκευή, 09:00 – 17:00, με εξαιρέσεις κατά περιόδους.

Σε περίπτωση που, κατόπιν επικοινωνίας και κοινής συμφωνίας παράδοσης, η οποία έχει προγραμματιστεί συγκεκριμένη ημέρα και ώρα, τελικά θα απουσιάζετε από τον χώρο, θα πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί μας το συντομότερο δυνατόν, προκειμένου να δρομολογηθεί η παράδοση εκ νέου.

Ποια είναι η διαδικασία παράδοσης στα καταστήματα Marks & Spencer;

Αν έχετε επιλέξει την παράδοση στο κατάστημα, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας τηλεφωνικά ή μέσω e-mail, προκειμένου να σας ενημερώσουμε ότι η παραγγελία σας έχει φτάσει. Παρακαλούμε προσέλθετε για να παραλάβετε την παραγγελία σας εντός 30 ημερών. Το άτομο που θα προσέλθει για να παραλάβει το δέμα θα πρέπει να δείξει τον αριθμό παραγγελίας και την ταυτότητα του.

Πόσες μέρες χρειάζονται για να φτάσει η παραγγελία μου;

Η παραγγελία θα είναι διαθέσιμη εντός του προβλεπόμενου χρονικού διαστήματος 5-8  εργάσιμων ημερών – εκτός απροόπτου. Το προβλεπόμενο χρονικό διάστημα εξαρτάται από τη διαθεσιμότητα των προϊόντων, το μέγεθος της παραγγελίας, κλπ.

Γιατί η παραγγελία μου έχει καθυστερήσει;

Υπάρχει το ενδεχόμενο η παραγγελία σας να καθυστερήσει για κάποιον από τους εξής λόγους:

  • Το προϊόν που παραγγείλατε έχει εξαντληθεί.
  • Σε περιόδους ακραίων καιρικών φαινομένων ή απεργιών καθώς και σε κάθε περίπτωση ανωτέρας βίας, που δύναται να επηρεάσει την μεταφορά και παράδοση της παραγγελιάς σας.
  • Σε περίπτωση που είναι αδύνατη η τηλεφωνική ή/και η μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail) επικοινωνία μαζί σας
  • Σε περίπτωση που παρουσιαστεί κάποιο πρόβλημα στην παραγγελία σας, είτε σε σχέση με το προϊόν είτε σε σχέση με την πληρωμή του) επειδή πχ τα στοιχεία σας που έχετε καταχωρήσει δεν είναι σωστά ενημερωμένα.

ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ